Naturalny Stymulujący wzrost włosów szampon Love2MIX Organic - pomarańcza i papryczki chili - opinia Zebra Testuje

Kiedy go zamówiłam, zastanawiałam się czy aby na pewno dobrze zrobiłam.
Czy on faktycznie coś spowoduje na mej głowie?


Szampon miał zapobiegać wypadaniu włosów, i stymulować ich wzrost. – Na te słowa zwróciłam szczególną uwagę, kiedy wybierałam ten szampon.

Używam go od 14.03.2014 – zostało mi go jeszcze troszkę – ale mogę powiedzieć, że jestem już przy końcu. Dlaczego tak szybko znika ? Ponieważ używam go i Ja
i mój mąż.

Zatem, zabierzmy się za „wyliczankę” :]
1.     Bardzo ładnie się pieni
2.      Fajna konsystencja
3.     Całkiem ładnie pachnie
4.     Nie plącze włosów
5.     Bardzo dobrze zmywa oleje
6.     Włosy ładnie się błyszczą, nie matowieją

7.     Ładnie oczyszcza włosy
-nie powoduje pieczenia
8.     Dobra pojemność 360ml
Świetne dozowanie [ za pomocą „press” ]

Skład INCI: Aqua with infusions of Organic Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Organic Capsicum Frutescens Fruit Extract, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Theobroma Cacao Seed Extract, Panax Ginseng Extract, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid, Lycopen, Caramel.



1.     NIE ZAWIERA SLS , ANI PARABENÓW- 
Czy stymuluje wzrost włosów ? – Wydaje mi się, że troszkę tak ( patrząc na odrost jestem w stanie to stwierdzić :]

Czy zapobiega wypadaniu włosów ? – U mnie niestety nie :( Moje włosy nadal wypadają, tak jak im się tylko podoba. Troszkę je wzmocniłam olejkami – ale kiedy ich nie używam, od razu widać efekt „ujemny” na głowie. : (
Cena: 17,00 PLN


Reasumując : Szampon wart swej ceny. Lubię próbować różnych szamponów – ale kto wie, być może jeszcze kiedyś się skuszę.


Recenzję przygotowała:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Kosmetyki Rosyjskie - Opinie i recenzje blogerek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka