Apteczka Babci Agafii - naturalny (łopianowy) olej do włosów – wzmacniający RECENZJA puderniczkama.blogspot.com

Olejek zamkniety jest w ciemno zielonej malej butelce z wygodnym zamknieciem o pojemnosci 150ml.
Zapach jak dla mnie jest przyjemny ,delikatny i ziolowy.Szata graficzna opakowania jest ladna i prosta,tlumaczenie w jezyku polskim znajduje sie na dodatkowej nalepce naklejonej na butelce.Barwa olejku jest przezroczysta o lekkim zabarwieniu
http://naturica.pl/olej-do-wlosow-wzmacniajacy

CO MYSLE?


Olej jak sama nazwa mowi ma wzmocnic nasze wlosy.Ciezko mi ocenic czy tak faktycznie jest gdyz uzywalam tego produktu malo regularnie z powodu braku czasu.
Pomimo tego moje odczucia odnosnie tego olejku sa jak najbardziej pozytywne.
Wlosy po jego uzyciu sa lekkie,nie obciazone,dobrze odzywione,blyszczace i mieciutkie.Za kazdym razem gdy po niego siegam jestem zadowolona z efektu na moich wlosach.Wydajnosc jest bardzo dobra gdyz wystarczy niewielka ilosc do aplikacji na wlosy.Na pochwale zasluguje naturalny sklad tego rosyjskiego produktu,ktory zawiera duza zawartosc roznych ziol takich jak szalwia ,rumianek czy zen-szen,olejek z lopianu z dzikiej rozy,oliwy z oliwek,oleju sojowego.
Czesto mieszalam ten olejek z maska mleczna Kallosa z ktorym tworzy dobry duet.
Jednym slowem bardzo przyjemny olejek do pielegnacji wlosow i kolejny rosyjski kosmetyk,ktory przypadl mi do gustu i zachecil do wyprobowania innych kosmetykow od naszego wschodniego sasiada;)


1 komentarz :

  1. Rosyjskie kosmetyki naturalne są świetne <3 ja zamawiam z http://www.opeskosmetykinaturalne.pl/ i jestem mega zadowolona. Przeważnie zamawiam Baikal Herbals Odmładzające Serum do Twarzy i olejek arganowy. Takie serum dla kobiet powyżej 30 jest idealne, radzę wypróbować. Na pewno dają większy efekty niż zwyczajne kremy.

    OdpowiedzUsuń

Kosmetyki Rosyjskie - Opinie i recenzje blogerek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka